Pages

Saturday

:) ARIFF ALFIAN ROSLI PELAJAR MALAYSIA KAHWINI LELAKI GAY

GAMBAR ARIFF ALFIAN ROSLI PELAJAR MALAYSIA KAHWINI LELAKI GAY DI DUBLIN

Perkahwinan-gay-Ariff

Dari kanan: Gambar Ariff Alfian Rosli bercium mulut selepas dikahwinkan kaum sejenisnya iaitu Jonathan.

Siapa Ariff Alfian Rosli? Mungkin ramai yang tertanya-tanya siapakah yang bernama Ariff Alfian. Ariff Alfian merupakan seorang pelajar jurusan perubatan tajaan Petronas. Sebelum ini pelajar ini hilang selama 3 tahun. Menurut ayah dan ibunya, Rosli Haron, Kamariah Hashim, 55, telah lapan kali ke Dublin dan Universiti College Dublin (UCD) untuk mencari anaknya. Namun kini, berita terbaru anaknya Ariff Alfian Rosli dilaporkan telah dikahwini lelaki gay dari Dublin.

ariffalfianrosli3

Segala misteri kehilangan pelajar perubatan tajaan Petronas dari Malaysia ini terjawab. Gambar-gambar ini jelas menunjukkan bahawa Ariff Alfian Rosli telah berkahwin dengan pasangan gaynya Jonathan.

Pelajar malaysia kahwin lelaki gay

Berita ini sangat mengecewakan keluarga Aliff Alfian Rosli dan seluruh warga Malaysia kerana dia merupakan harapan bangsa dan bakal berkhidmat untuk masyarakat suatu hari nanti, namun tidak sampai tamat pengajiannya dia telahpun mengecewakan bangsa dan agama sendiri.

Gambar pelajar malaysia gay

Perkahwinan sejenis sangat dilarang di dalam agama Islam namun pelajar ini tanpa segan silu berkahwin dengan pasangan sejenis. Berita ini mengejutkan umat Islam dan seluruh warga di Malaysia. Diharapkan supaya Ariff Alfian Rosli akan insaf suatu hari nanti. Sesungguhnya pintu taubat masih terbuka luas untuknya.

gayfag4

Ariff-Alfian

ariffalfianrosli2

Nota kaki: Agama lain pun haram kahwin sejenis kan?


sumber: blogammar

2 comments:

Anonymous said...

jgn dia bg blk malaysia

hamba Allah said...

wal iyadzubillahimin dzaalik. Ya Allah, kami mohon perlindunganMu dari setiap perkara yang tidak baik

Post a Comment

Iklan

Dari Blog lain